Het shirt dat wél historie schrijft
Voor het EK-voetbal 2024 ontwikkelde TOTO, met de hulp van Compacon, het innovatieve "Voorspelshirt" waarmee fans de uitslagen konden voorspellen. Ondanks de strakke deadline werd het shirt snel ontworpen, geproduceerd en verspreid. Het resultaat? Een campagne die de betrokkenheid vergrootte en TOTO’s zichtbaarheid en naamsbekendheid aanzienlijk verhoogde. Ontdek hoe een slim idee een groot effect had!
Unieke merkbinding bij Social Deal
Compacon ontwikkelde voor Social Deal een speciaal merchandise pakket, eerst als eindejaarsgeschenk aan de eigen medewerkers en nu ook als onboardingspakket voor nieuwe medewerkers. Met een exclusief ontwerp van Henk Schiffmacher en zorgvuldig geselecteerde producten, biedt het pakket een warm welkom en versterkt het de merkbinding.
Kerstfeest met een Snacktwist
Maak kennis met de 'Piekandel', een unieke kerstboompiek in de vorm van een frikandel speciaal! Niet om op te eten, maar om te schitteren boven op je kerstboom.
Center Parcs
'Your nature's waiting'
Center Parcs stelde de natuur altijd al centraal met haar inspirerende visie 'mensen bij elkaar brengen in de natuur': Deze duurzame focus komt in de volle breedte tot leven in haar merkidentiteit, bedrijfsvoering en samenwerkingen, zoals ook die met Compacon. Voor deze case interviewde wij Ruud Rerink, product director bij Center Parcs.
Hogeschool van Amsterdam
Warmetruiendag 2023
Medewerkers en studenten van de HvA zitten er warm én duurzaam bij dit jaar! In aanloop van Warmetruiendag 2023 realiseerde Compacon een succesvolle én duurzame actie
Snacksokken voor Van Geloven
Een sales promotion met sokken? De snacks van Van Geloven vlogen over de toonbank!